O nas

Moje życie to podróż, z której czerpię siłę i chęci do życia. Tworząc biuro podróży chciałam się tą pasją podzielić z każdym.

Wcześniej rozpoczęłam swoją przygodę z turystyką pracując w studenckim biurze podróży Almatur.
To tam poznałam smak podróży i zobaczyłam wiele ciekawych zakątków świata. Zasmakowałam go podczas własnych wyjazdów,
co umożliwiła mi moja praca a w 1991 roku otworzyłam własne biuro podróży Darhoss Tour.

Rozpoczęłyśmy od specjalizacji w podróżach dla najmłodszych: kolonii, obozów, zimowisk, zielonych szkół,
jednak z biegiem lat rozwinęłyśmy swoją ofertę o wyjazdy dla dorosłych jak wczasy, wycieczki.
Rynek podróży zmieniał się w zawrotnym tempie a my wraz z nim rozszerzaliśmy i doskonaliliśmy swoją ofertę
jak również pogłębialiśmy wiedzę podczas własnych podróży aby w sposób rzetelny stworzyć, zaoferować i profesjonalnie
pomóc w wyborze wakacji - by spełnić Państwa marzenia.

Nasz zespół od lat uczestniczy w wyjazdach szkoleniowych podczas, których poznaliśmy wiele krajów,
ludzi oraz zobaczyliśmy i poznaliśmy hotele, które możemy Państwu zaoferować.
Korzystając z naszych usług możecie Państwo skorzystać z profesjonalnego doświadczenia i mieć pewność,
że to co polecamy jest pewne gdyż same tam już byłyśmy.

Współpracujemy z największymi touroperatorami takimi jak: Itaka, Coral Travel, Grecos Holiday, Rainbow Tours,  Exim Tours,  Sun Fun
oraz wieloma innymi mniejszymi organizatorami. Nasze doświadczenie i lata współpracy z Touroperatorami to gwarancja znajomości destynacji i  hoteli .

Oferujemy także własne oferty wyjazdowe przygotowywane tylko dla Państwa.
Współpracujemy z wieloma firmami, które od lat darzą nas zaufaniem i  powierzają organizację wyjazdów dla swoich dzieci
czy młodzieży jak również dla pracowników firm na imprezy, wycieczki, rejsy czy konferencje.
Posiadamy wielu rzetelnych kontrahentów zagranicznych, którzy gwarantują nam i naszym Klientom profesjonalną obsługę.

Nasz cel to zapewnienie stuprocentowej satysfakcji w realizacji Państwa planów wakacyjnych.

Serdecznie zapraszamy na wakacje z nami.

Iwona Krasoń - właściciel

Posiadamy Koncesję Organizatora Turystyki Nr 198 wydaną przez UKFiT, a  bezpieczeństwo naszym klientom gwarantujemy
polisą organizatora wystawioną przez firmę ubezpieczeniową SIGNAL IDUNA.